Home inspiration | Vloerkleden en Accessoires

Home, inspiration, vloerkleden, accessoires, style,

Home inspiration! De zomer komt eraan en dus is het weer helemaal leuk om je huis een beetje te veranderen kwa stijl of kleur :). Nou is het natuurlijk niet de bedoeling dat je alles op nieuw moet gaan verven. Met accessoires en vloerkleden kun je al heel erg veel veranderen aan het uiterlijk van jou interieur!

Vandaag deel ik met jullie wat inspiratie 2 verschillende stijltjes die mij best wel aanspreken 🙂

Home, inspiration, vloerkleden, accessoires, style,

Allereerst de natuurlijke tinten met bruin en beige. Dit zie ik telkens vaker voorbij komen in van die boekjes en op pinterest natuurlijk een soort bio stijltje noem ik het zelf! Wat is het eigenlijk leuk! Vooral het wandkleed die je hier boven ziet vind ik super mooi, het vloerkleed geeft net even een kleurtje mee.

Door planten maak je je huis sowieso al heel erg warm en gezellig vind ik, de pot is ook zo’n kleur van hoe het vroeger was! Ja dit is echt een stijltje die ik wel op een kamer zou willen uitproberen!

Home, inspiration, vloerkleden, accessoires, style,

Dan de stijl die misschien net iets meer bij mij past en bij mijn eigen interieur. Het blijft net wat moderner maar ook een beetje warmte met bijvoorbeeld het schapenvacht! Je vind deze terug bij de vloerkleden op otto.nl!

Een schapenvachtje is nog steeds helemaal trendy, niet alleen als vloerkleed maar ook om op de bank of stoel te leggen! Dan lekker veel kussens een mooi lichtgrijs kleed en een gave skull aan de muur! dat zwarte rekje is een hang plankje je hangt deze dus op en dan kun je er wat op zetten! Echt een hele leuke showstopper vind ik!

Wat vinden jullie van deze 2 stijlen zo in een collage en voor welke zou je kiezen? Je vindt hier alle accessoires en natuurlijk nog veel meer stijlen!

Een fijne dag allemaal! XX Annora

3 Comments

  1. Wat leuk deze woon inspiratie, de bovenste kleurstelling is mooi, maar de onderste ook hoor, past allemaal mooi bij elkaar. Erg leuk gevonden, de kussens het grijze woonkleed de planten ja eigenlijk vind ik alles mooi.

    Like

  2. Prachtig alles even veranderen daar hou ik wel van en dan vooral die aardetinten en planten alles metelkaar combineren erg mooi de grijze kussens en plaid. Ook het schapenvel is erg leuk lekker op de bank met het grijze plaid. Helemaal geweldig. Een prettig weekend knuffel voor Siam en Damon!!!

    Like

Plaats een reactie